Supper Moment九展騷少說話多唱歌 Sunny唱《幸福之歌》激動爆喊 (16:49)

文章日期:2021年06月27日

樂隊Supper Moment(SM)一連兩場演唱會,昨(26日)晚於九展舉行,SM在演唱會選擇少說話,並以歌會友,每一部分的歌單之中,都藏了他們的心聲,4子最終敵不過被台下歌迷感動,Sunny唱《幸福之歌》時,眼淚如泉湧,另外3位成員也眼濕濕,場面感人。

踏入15周年,SM用歌單訴心聲,用《Supper Moment》、《飛》寓意他們音樂旅程上起行,繼而用《258km/h》及《CCXXXV》表達他們對當下的迷惘。

演唱會進入第2部分,先唱出《全世界暫停》一口氣唱出《浪人》﹑《自由人》﹑《終於不回來》﹑《橙海》等歌,看着隔住口罩和唱來回應,Sunny忍不住說:「雖然隔住個口罩,我都感受到你哋個笑容。」唱到《尋回一碗湯》時,Sunny已被歌迷感動得眼眶紅紅、強忍淚水,歌畢終於坐下,他說:「好耐冇見!你哋狂叫我係會鍾意聽,喺到非常多謝大家支持....我知道!唔容易!」

接着Sunny眼有淚光:「唱到《尋回一碗湯》,我諗起好多嘢,諗起我老婆,諗緊呢隊band行咗15年,呢15年喺你哋覺得失意時,我哋嘅音樂無意間支持咗大家。數下數下好長時間,原來你支持對我哋來講,同樣重要。呢兩年疫情大家靜咗落嚟,先知原來幾掛住呢種感覺、掛住喺台上感覺,好掛住你哋!」

Sunny再說:「我希望我哋透過音樂、信念,繼續將喺香港做嘅事,繼續發展出去,有啲人可能覺得唔係好啱,但我哋會繼續,多謝你哋15年來一直支持。」唱到《幸福之歌》時,Sunny終於涙崩,邊抹淚邊喊住唱。

(即時娛樂)

相關字詞﹕九展 幸福之歌 爆喊