Fight盡|48歲海俊傑左邊肋骨膜受傷 鄭俊弘中重拳倒地見暈 (13:08)

文章日期:2021年06月29日

一連五集的無綫節目《Fight盡》今晚(29日)播出一集,除了有男、女組別館內賽的肉搏精華片段外,更有眾人瞓身操練等花絮。

其中節目中的高齡參賽者、現年48歲的海俊傑,連領隊崔建邦亦大表尊敬。節目片段所見,海俊傑不但落力練拳,亦搏命跳繩及做掌上壓,加強心肺功能、強化肌肉;未知是否太落力,崔建邦替他按摩治療及刮痧時,海俊傑身上驚現大量「血痧印」,痛苦不堪的海俊傑更笑指崔建邦「謀殺」,畫面震撼又搞笑。

海俊傑受訪時透露,刮痧只是「小兒科」,反而是決賽過後,左邊肋骨膜受輕傷,估計不用1個月時間便可痊癒。平時有運動的他坦言愛上拳擊:「以後都會繼續打,但唔會咁激烈,其實泰拳、做Gym、游水不嬲我都有做開,但今次對我係好大挑戰,我心肺功能進步咗好多。」

他又謂落場上擂台雖然只有短短兩分鐘,但感覺度日如年:「台上兩分鐘好似行咗兩個月咁,全靠台下嘅人猛叫加油,同我講仲有半分鐘、仲有15秒,我先捱到。冇理由依家投降嘛,心理堅持好緊要!」

鄭俊弘(Fred)於練拳期間,被打至整個人跌在地上,令崔建邦大為緊張,鄭俊弘事後坦言暈眩:「我中咗左邊臉,暈咗一暈,好彩戴咗頭盔,但就好頭痛,不過過咗10幾秒就好番好多。」

(即時娛樂)