破天荒合作|鄭裕玲孖ERROR拍宣傳片:4隻嘢好似靚仔咗 (19:35)

文章日期:2021年06月29日

男子組合ERROR繼之前跟古天樂和盧覓雪合作拍廣告後,近日四子跟鄭裕玲(Do姐)合作拍宣傳片,ERROR曾擔任過Do姐主持的電台節目嘉賓,但合作拍宣傳片就是首次。

今天ViuTV的facebook專頁,有一條Do姐和ERROR為八達通卡登記消費券的宣傳短片,片段約4分鐘,ERROR的梁業(肥仔)、郭嘉駿(193)、何啟華(阿Dee)和吳保錡化身「ERROR流NINJA」,在「司令」Do姐面前跪低,Do姐怒吼:「你四隻嘢咁放肆?」

肥仔則問:「司令請問你今次出山,所為何事呢?MIRROR演唱會又完咗,冇理由係問我哋四個攞飛㗎?咁我哋四個又未開得成喎!」Do姐接着說:「我係似為私事咩?(四子點頭)吓!(四子再搖頭)」Do姐續說:「我今日嚟係為咗全港嘅事,全民關心嘅事喺7月4日就會發生,消費券計劃即將開始。」片段中肥仔反串孖辮學生妹,保錡亦反串扮女人,193則扮長者,十分搞笑。

有網民在fb留言:「Do姐加Error不得了,吸引我睇曬3分幾鐘,仲要冇飛住睇。」、「如果拍返套Do姐error去shopping都有得諗,仲有古生error遊,一定成為熱話。」

Do姐則在Instagram貼了和ERROR合照:「#Do姐教精Error,你哋4隻嘢最近好似靚仔咗!#係紅咗之後靚仔 #定係靚仔咗至紅。」Do姐又讚肥仔好得意:「呢個肥仔好得意,一秒就瞓著,但下一秒醒咗又好精靈!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭裕玲 宣傳片 八達通