調教你MIRROR|花姐分享做經理人感受:我係影響到佢哋一生嘅人… (00:28)

文章日期:2021年07月01日

ViuTV《調教你MIRROR》剛播出的一集,提及MIRROR跟經理人花姐(黃慧君)的關係,梁祖堯在車廂內跟花姐深情對話,並在MIRROR入camp期間播出兩人的對話。

阿祖問花姐為MIRROR犧牲最大是什麼?花姐說:「犧牲最大係家人,一起身個腦已經不停工作,臨睡前仍覆信息,翌晨八點,老闆又傳短訊,我又開始覆,因為人手唔夠,不停跟佢哋工作,大家問點解要跟晒佢哋所有工作?第一,人手唔夠,同埋我係一個鍾意攬上身嘅人,犧牲家人好多時間,令我老公曾不滿過,犧牲咁多嘢做呢份工會更辛苦。我不如諗唔好話犧牲乜嘢,而係諗我喺度成就緊16個人(包括ERROR),咁樣諗會令我工作舒服啲。」

花姐表示也慢慢學習改變自己:「人哋教我學識放手,要學囉,我依家唔敢話即刻做到,慢慢搵專業嘅人幫我處理好多嘢,令MIRROR可以更好,由細到大都未做過經理人,成為經理人之前,我係做製作嘅,我都唔係好識得點放低工作,加上做經理人好困身,唔係只係工作上,我同佢哋培養感情,都係工作一部分,好難話放低就放低,我心態係我叫佢哋16個人入行,如果我有嘢未做好,突然放輕咗唔理,令件事結果唔好,我有好大責任,我係叫Anson Lo參加比賽嗰個人,本來Jer同Alton話唔簽約,我係咁說服佢哋簽,如果依家我行差踏錯,令佢哋前路唔好,咁我咪好大責任?原來我係影響到佢哋一生嘅人,所以我對一啲嘢,唔可以太輕易放手。我試過輕易放手,而令件事變得唔好,我曾對佢哋衣着形象好執着,令身邊一起工作嘅人好大壓力,結果一個一個咁離開,覺得同我工作好大壓力。」

阿祖又談到花姐的朋友愈來愈少,花姐說:「我鍾意群體生活嘅人,做經理人後身邊愈來愈少朋友,一來工時長好多,有時間都返家瞓覺,第二我身邊朋友唔明白我做緊乜,我亦唔願意同佢哋分享太多,佢哋會問『MIRROR點點點,邊個邊個係點?』好多時我都唔出聲,因為我好怕,就避開佢哋,有啲人認為我變咗,唔係我識得嘅花姐,變咗佢哋遠離我。(你有冇變到?)有人覺得我囂張,我憑乜嘢囂?我覺得外界誤會咗我,我覺得自己冇(變),呢半年內跟MIRROR關係起伏好大,大家覺得我哋關係似母子,我哋關係試過好差,嗰時擔心係咪咁快要去到反面呢個地步?我都唔想有一刻話畀自己聽,我要放棄佢哋。」

姜濤則說:「我哋每個人都有責任,佢係因為我哋先咁,我哋12個人,有12個麻煩同要求,佢為我哋迫不得已改變,我哋以前真係冇意識到呢個問題,以前的確畀好多麻煩,經過呢個camp後,唔係只係說說,會行動做畀佢睇。」

(即時娛樂)