感謝蕭唯展關照 陳穎欣齋拍冇得食呻「殘忍」 (17:10)

文章日期:2021年07月02日

陳穎欣(Yanny)早前為蕭唯展(Oscar)食店,拍攝新一輯宣傳照,首次接拍食品廣告的她表示「超級開心」,因「食」於她的人生中相當重要,她笑說︰「因為我非常為食,你見我第一次搞生意,便同朋友搞餐廳,你就知道食對我有幾重要。」

拍攝當日,原本Yanny以為可以狂食Oscar食店的招牌小籠包及新推出的龍蝦美食,故只吃了早餐,連午餐也不敢吃,希望「留肚」品嘗美食,不過她表示︰「不過拍攝期間唔係真食,又聞住好香嘅味道,但係又唔食得,我覺得係好殘忍嘅一件事。」

至於最「殘忍」一幕,Yanny笑言要將一大隻龍蝦,放在嘴裏拍攝,她表示︰「有一個鏡頭係要扮食,將一大隻龍蝦放喺口度拍攝,但又唔畀吞,好似上緊天堂又落緊地獄咁。」她又透露拍攝時要考她的「筷子功」。

雖然有得睇冇得食,不過Yanny感謝Oscar與老婆江伊晴(Elanne)找她拍攝宣傳照,整個拍攝過程非常開心,更透露Super Girls剛出道時,Oscar已非常「關照」她及一班姊妹,Yanny表示︰「好耐以前Super Girls剛出道時,Oscar對我哋好好,我哋排舞室喺佢食店附近,有時去買嘢食,佢會請我哋食,我哋開演唱會又會提供食物,所以關照咗我哋好多。今次佢搵我參與廣告拍攝,再次關照我,真係不得了。」

(即時娛樂)