E先生變「E修女」|呂爵安自嘲樣衰:偶包要去外太空執 (21:06)

文章日期:2021年07月02日

MIRROR成員呂爵安(Edan)在ViuTV劇集《大叔的愛》演田一雄角色,Edan喜感十足,他的浮誇又搞笑演繹,令觀眾笑到捧腹,昨(1日)晚一集,因應劇情需要,Edan跟同劇的女演員簡慕華和練美娟,齊齊身穿修女服拍劇。

Edan昨晚在社交網貼了「修女三人組」合照,化身「E修女」揮鞭的Edan,因為動作過大,不小心勾到自己條裙,幸他有穿打底短褲,並沒有泄春光,不過他仍鬧着玩以emoji遮住,Edan搞笑寫道:「以下短片及照片可能會引起觀眾不安。修女三人組出場了!!呢幕拍嗰陣已經笑到想死,呢Take仲要唔小心勾到條裙,走晒光!嗰下Feel到下半身突然涼一涼我就知咩事了,即刻好想笑,真係攞命。希望大家今(昨)日都睇得笑得開心啦 #點解可以咁樣衰 #偶包要去外太空執」。

 

相關新聞:大叔的愛︱簡慕華搵Edan幫手捉姦 黃德斌終鼓起勇氣剖白

(即時娛樂)