《大叔的愛》前傳︱ViuTV總經理魯庭暉講成功關鍵因素 (22:41)

文章日期:2021年07月02日

ViuTV《大叔的愛》熱播,董事兼總經理魯庭暉在社交平台分享「前傳」的故事,劇集成功肯定是台前、幕後努力的成果,而《大叔的愛》除了製作團隊還有關鍵因素,就是ViuTV的節目部成功購得《大叔的愛》的版權。

魯庭暉寫道:「《大叔的愛》... ... 前傳。一套劇之所以拍得成,當然第一重要係劇組。台前幕後由監製、導演writer、PA、剪接後期、燈光梳髮服去到演員等。《大叔的愛》呢套劇出現到,仲有多一個critical factor:節目部。呢個部門呢,就好多嘢攪嘅,排節目時間表買片上subtitle等等等等。佢地呢條team每年都會去一d 買賣片嘅conference ,買下嘢,睇下個trend咁。」

「兩年前,佢地去咗個conference , 同日本間電視台傾嘢啦,嗰次,係我哋第一次問:呀,shoe mi ma 些,唔知有冇機會賣個《大叔的愛》版權嚟俾我哋拍呢?你知呢d嘢幾咁複雜(我知你其實唔知),都唔好講個錢,例如集數.....香港電視台播劇就5,10,15,20集咁嘅,套日本版呢7集,咁我地要做10,15集呢,日本嗰邊又要make sure我哋唔會改到變晒質,我哋又想有d新元素wor,,咁呢一揪negotiation 呢,就係節目部做嘅。而一套劇完左出credit,佢哋係無份嘅。所以呢,除咗睇d男友視角彩蛋,睇埋credit...都未夠....係要睇晒所有節目部負責嘅節目先得。PS : 節目部負責全日24小時節目。PS again: 節目部係坐得最近我間房嘅部門,該部門故此承受非一般壓力。」

(即時娛樂)