盛‧舞者|為圓嫲嫲遺願 關嘉敏直踩16小時備戰 打拳熱舞勁減10磅 (18:31)

文章日期:2021年07月05日

籌備3個月、一連11集的無綫全新「舞動」綜藝真人騷《盛‧舞者》今晚(5日)首播。隨着拍攝花絮、MV及首集精華曝光,各參賽者身分亦備受關注。

藝人代表除了有天堂鳥成員Gordon(葉泓聲)及方紹聰(奶仔)外,關嘉敏(卡文)亦是焦點所在。在《明星運動會》拳擊比賽中fight贏女子組冠軍的她,5歲已開始跳舞,並想透過參加《盛》見識更多不同舞種,以增強實力。

報名《盛》在先的她,後來見到拳擊比賽招募時,因有感踏足擂台是難得機會,才一口氣報了兩個節目,因而搾乾自己,每天直踩接近16小時備戰:「兩邊係疊住咗,我朝早3至4個鐘拳擊訓練,再緊接排舞到凌晨3、4點,所以咁少時間瞓,成個6月真係好唔夠瞓,我會話係『非人生活』。」

壓力加上要節食減磅,卡文短短兩星期內瘦了10磅。不幸的是,在《盛》面試前夕,她的嫲嫲離世,不過意志力過人的卡文,卻視之為推動力:「以前無論我想做乜,嫲嫲一直好支持我。好記得嗰日佢火葬,我朝頭早喊到豬頭咁,但下晝就去casting。(怎平復情緒?)我不斷回想之前佢一直同我講『我好想睇到你喺電視上面跳舞,同做得愈嚟愈好呀』,所以我要盡力做到畀佢睇,唔想辜負佢。」

(即時娛樂)