明星運動會|鄭俊弘Fight贏海俊傑 膺60公斤拳賽冠軍 何雁詩咀嘴獎勵 (19:22)

文章日期:2021年07月05日

無綫節目《明星運動會》昨晚(4日)播出部分賽事精華片段,當中以拳擊項目最為吸睛,在60公斤決賽中,由海俊傑對戰鄭俊弘(Fred),兩人的另一半都到場打氣,最終由Fred勝出該賽事。Fred老婆何雁詩在Instagram貼了和老公咀嘴恩愛照,並給了他3個叻,她寫道:「做什麼事情都要抱著這種決心,每一次都當係最後一次咁打拼下去。」

Fred則表示:「為咗呢個比賽付出咗好多。只要有清晰嘅目標唔怕辛苦,乜都有可能。呢一次嘅經驗我呢一世都會記住。我好多謝我嘅對手海哥!Respect!!」

在女子58公斤級拳賽決賽中,由李君妍對戰關嘉敏,在3個回合中,二人各有出拳擊中對方,不過關嘉敏明顯稍勝,最後她贏得冠軍。關嘉敏在Instagram貼相,並留言說:「琴晚(4日)見到自己係擂台到打,回憶出晒嚟,諗返起原來只係上兩個星期嘅事,好開心呢個比賽我首次接觸拳擊,訓練嘅兩個星期每日都冇停過去操,因為跳舞比賽同時進行,夜晚仲要排舞到3、4點,每日都係瞓兩三個鐘,仲要減埋磅…心情低落、冇體力、冇嘢食,得返意志力,日日同自己講加油啊!關嘉敏頂住啊,好開心,我終於做到了!好多謝大家嘅支持。」

(即時娛樂)