逾13.5萬人加入fb關注組 MIRROR經理人花姐:睇post睇到唔捨得瞓 (21:10)

文章日期:2021年07月05日

Facebook有個名為「我老婆嫁咗比Mirror導致婚姻破裂關注組」,截至晚上近8時,已有逾13.5萬人加入,相當誇張;該關注組有很多爆笑追捧MIRROR的瘋狂行徑,愈夜愈精彩。至於MIRROR經理人花姐(黃慧君),今日凌晨亦在Ig限時動態截圖並留言:「其實啲老公們男朋友們好可愛,睇啲post睇到唔捨得瞓。」

有網民表示DJ余迪偉今午在電台節目透露:「收到本谷有谷友叫佢邀請呢度嘅苦主,上佢個ViuTV節目,『又要威又要戴頭盔』!迪偉表示已聯絡製作部商討可行性,會喺度找出幾位苦主,邀請上節目,相信製作組已有職員混入本群組!各位苦主,想呻吓你嘅苦況,機會嚟喇,等人聯絡你啦!#其實苦咩吖 #老婆可以嫁比Mirror不知幾幸福。」

相關新聞:逾7萬人加入fb關注組 老公「出賣」老婆瘋狂追捧MIRROR行徑

(即時娛樂)