大叔的愛|暖男阿牧炮製奄列 Edan拒認愛 黃德斌傷心跪地 (14:03)

文章日期:2021年07月06日

由黃德斌﹑呂爵安(Edan)﹑盧瀚霆(Anson Lo)和簡慕華等合演的ViuTV劇集《大叔的愛》,昨晚(5日)播映第6集。

飾演田田的Edan先約了飾演Francesca的簡慕華見面,田田表示希望她和KK(黃德斌飾)和好如初,田田說:「無論點都好,一陣我會見到KK,我會同佢講:『我同佢係冇可能』,希望我咁樣做,可以挽回你哋嘅感情同婚姻。」

之後田田約了KK見面,田田甫開口:「我想講...」此時KK已激動掩耳踎低大嗌:「我唔知﹑我唔知﹑我唔知...」田田接着說:「我係唔會同你一齊嘅﹗」KK傷心跪地痛哭:「點解?我唔係叫你畀多啲時間我咩?」田田向KK鞠躬道歉。

KK說:「係咪因為我係你上司,定因為我係男人。」田田表示無論作為上司或男人,他也很尊敬對方,又指KK在他心目中是一個完美的上司;在田田向KK剖白內心感受時,畫面中出現很多心碎圖案,相當應景。

昨晚尾聲的彩蛋,則是暖男阿牧(Anson Lo飾)替田田煮火腿奄列,為食的田田嚷着要吃,心軟的阿牧則餵田田吃一口火腿。

(即時娛樂)