既是導師也是伯樂 泳兒為《聲夢》鍾柔美平反 喊到妝都溶 (19:21)

文章日期:2021年07月06日

《聲夢傳奇》的14歲學員鍾柔美(Yumi),日前在節目中跳唱郭富城《狂野之城》,事隔數天,片段在YouTube已破60萬點擊率,成為熱爆影片首位。片段中,身為Yumi導師的泳兒哭成淚人,喊到妝也溶掉。

泳兒哭得如此厲害,原來是想為Yumi大平反,她說:「喊得咁犀利,係因為啲人成日只係覺得Yumi跳舞叻,但對佢唱歌有啲質疑,我好想幫佢平反,唔係只係可以跳,唱歌都可以,今次我特別着重教佢唱歌演繹同眼神。」

向來擅長跳舞的Yumi,在舞蹈上沒有遇上太大難題,不過唱歌方面,確實要下點苦功。比賽前,泳兒買蛋糕到排舞室探班打氣,泳兒表示自己不擅長跳舞,但希望分享經驗給Yumi,她說:「我跳舞唔係太叻,不過如要唱快歌,可以透過跳唱時嘅肢體去幫助唱歌,咁樣可以唱得穩啲,同埋人歌合一!」

現場所見,泳兒幾乎逐句指導Yumi,更於每句畫上標示,Yumi亦聽得用心。表演過後,除了得到導師們認可,網民亦有讚無彈,有人留言稱泳兒是Yumi伯樂,有泳兒唱歌影子呢!

(即時娛樂)