盛‧舞者|陳凱詠嘆跳唱歌難求市場空間 袁鎮業因傷放棄全職跳舞 (17:41)

文章日期:2021年07月07日

無綫節目《盛‧舞者》昨晚(6日)播出第2集,正式進入故事及跳舞模式。1984年已參加霹靂舞比賽的錢嘉樂感嘆:「呢個世界已經係啲後生仔㗎喇,我哋老了,郁不到了。我參加霹靂舞大賽時,睇你都未出世,但我又真係想你哋參埋我玩,年輕真好!」

另一主持Jace(陳凱詠)指在香港做跳唱歌手好難:「我想做多啲跳舞歌,但啲人成日話成本高、又冇人聽,實蝕錢,結果個個只做慢歌,香港人聽歌就嚟聽到冇反應㗎喇。」她鼓勵大家不要因為年紀大而放棄跳舞:「跳舞邊有分年紀㗎?只要你鍾意跳舞,可以跳一世都得。」

導師之一麥秋成展示手上的紋身「尊師重道」,並指代表着舞者精神:「跳舞唔單止學肢架動作,而係學嗰種精神。無論乜嘢舞種,堅持精神都係第一,同埋我哋要尊重彼此,起舞並存,呢個係我老師教嘅。」

自首集曝光後,8位曾參演《愛‧回家之開心速遞》的藝人,包括林浩文(小林)、陳俊堅、簡家麒(Ken)、林子超(Andy)、袁鎮業(Kelvin)、方紹聰(奶仔)、鄭雋熹、陳苑澄(Tania),他們當中有部分做了Dancer後轉行,林子超則在演藝學院主修現代舞。 

袁鎮業則說:「我以前全職跳舞,因為傷患所以轉咗行,我嘅強項係Jazz同Urban Dance,我嘅長處係腳夠長!」奶仔則自爆在無綫已經11個年頭:「TVB演員乜都識!我強項係慈雲山大髀王,我肯定係呢度大髀最粗嘅!」

(即時娛樂)