大叔的愛|黃德斌要求清場跳舞 MIRROR三子NG次數比娟姐多 (17:55)

文章日期:2021年07月07日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》眾演員黃德斌、呂爵安(Edan)、盧瀚霆(Anson Lo)、邱士縉(Stanley)、簡慕華、陳子豐、練美娟等,早前為劇集拍攝片頭主題曲,他們專程排舞,盼突圍而出。黃德斌於片場不時嘆氣,更趕走已完成的演員離開,場面搞笑,他說:「叫佢哋快啲走,唔好搞我啦,因為好大壓力,導演話得就得喇,但係自己就覺得可以好啲,頭先叫做『做咗動作』囉,畀多啲時間我排練,可以向歌舞戲呢個目標出發。」

呂爵安、盧瀚霆、邱士縉雖然精於跳舞,但NG次數竟比同場的練美娟(娟姐)和徐㴓喬(Asha)多,Edan認叻話自己表現比隊友佳,反被Anson Lo指摘「計較」:「跳舞呢樣嘢,我一向都好敬重Edan,所以輸比邊個都冇咩所謂,都唔知Edan比較嚟做乜,呢個世界真係太多競爭啦。」

Stanley表示當天演員齊集,但幾乎不認得黃德斌:「因為佢剃咗鬚,真係怪怪哋,成個人後生晒又靚仔咗。其實大家見面有啲怕醜,要啲時間warm up,好快就返去拍劇個氣氛。」

練美娟綵排時信心十足,但當導演要求她打頭陣時,卻以補妝為由推隊友上陣:「因為真係驚驚哋,要拍埋MIRROR一齊跳,但導演都話叫我表情為重,呢方面我做得好足!最後一日拍攝,但唔會唔捨得啦,一來成日都會見面,而且我有信心會開第2季,到時又會見面。」同場的陳子豐自嘲年紀大,增加跳舞難度:「其實做乜嘢表情我都諗好晒,但係要我記step就有難度,話晒都40歲去到中年,未必夠MIRROR啲後生仔嚟。」

(即時娛樂)