大叔的愛|呂爵安攬實「醋」底Anson Lo 遭徐㴓喬尷尬撞破 (23:25)

文章日期:2021年07月07日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》今晚(7日)播映第8集,阿牧(盧瀚霆飾)與田田(呂爵安飾)去到詐騙公司與負責人對質,最後憑着方梓平(楊偉倫飾)經常用錄音機錄下笑話的習慣,終於證明詐騙合約無效,成功替梓平取回寓所。

梓平胞妹梓芊(徐㴓喬飾)多謝「田牧」幫忙,梓芊原打算搬走「田牧」寓所,不過最後住多幾天。之前田田和梓芊在家中表現曖昧,令阿牧「醋」底,阿牧打算搬去前度Darren(陳子豐飾)屋企暫住,他表示「想轉換新環境」,此時剛冲完涼裸上身的田田挽留阿牧,並衝上前攬實他:「唔好走啦!」湊巧梓芊剛拿着外賣回家,撞正兩男攬住的場面,氣氛尷尬。

之後阿牧問田田為何不讓他走,田田表示總之不想他走:「我都唔知自己諗緊乜嘢。」阿牧再說:「其實梓芊同你都幾襯。(田田:我同佢由細玩大,朋友嚟咋!)咁不如你畀個機會我吖?如果你同佢(梓芊)冇嘢嘅,即係你可以同我一齊啦。阿田,不如你同我喺埋一齊吖!」今集片尾曲播出壽星仔盧瀚霆新歌《不可愛教主》。

(即時娛樂)