大叔的愛|Edan盧瀚霆正式拍拖 黃德斌簡慕華灑脫分手 (13:44)

文章日期:2021年07月09日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》昨(8日)晚播出第9集,題為「男朋友」。劇情講到方梓芊(徐㴓喬飾)撞破田田(呂爵安飾)從後攬實阿牧(盧瀚霆飾)場面,她尷尬得倉皇離去,而梓芊在街頭愁眉不展,憶起和阿牧的共處點滴時,不禁落淚;與此同時,在家中的阿牧要求阿田跟自己交往,阿田又口快快答應,不過跟着又反問:「我同阿牧係情侶?」﹑「咁我係男朋友定女朋友?」。

「田牧CP」正式約會,阿牧嫌田田打扮不入流,他幫田田襯衫改變形象,期間田田發現梓芊開設社交網帳戶,竟當住阿牧面前跟梓芊交流,令阿牧感到不是味兒被備受冷落,2人排隊等位時,阿牧不慎被人碰倒,他企不穩挨落田田身上,田田本能反應將他推開,令阿牧更感冇癮,並問田田:「依家唔見得光咩?」

之後阿牧有公事要趕回公司處理,田田則和梓芊到海邊散心,期間梓芊打算冋田田表白時,田田卻自爆自己正跟阿牧交往中,梓芊聞言表現失落,返家後更挨着哥哥痛哭。

另一邊廂,KK(黃德斌飾)和Francesca(簡慕華飾)正式簽字離婚,2人簽完字後重臨約會地方,Francesca說:「咁就20幾年,嗰晚阿田拒絕你,我都未見過你咁嘅樣,所以我同自己講,一定要對你死心,要結束我哋關係,喺呢度開始,就喺呢度結束,最後一次拍拖同第一次一樣,我永遠都會記住,(KK:我都係),喂呀,係你『飛』我㗎,點解咁傷心呀?記住對阿田唔好咁易放棄﹗決定咗放低就要灑脫啲,好啦,再見﹗」

最後,田田在彩蛋中擺出多個搞笑又可愛的甫士,相信除了冧爆阿牧外,粉絲也會冧到暈呢﹗

(即時娛樂)