盛‧舞者|方紹聰陳俊堅「舞」投入獲讚 狄易達忍痛Foul隊員 (14:10)

文章日期:2021年07月09日

無綫節目《盛‧舞者》昨(8日)晚播出第四集。本集以「團隊」為題,由導師麥秋成、狄易達、王君馨率領的三大戰隊,移師巨型躉船展開首場團體賽,包括齊舞團體編舞及Crew Battle兩個回合,每個回合結束後,將再有一名舞者被淘汰,意味著躉船之戰總共會淘汰兩名舞者!

比賽開始前,主持錢嘉樂帶出齊舞中心思想「冇個人主義,全部Team Work」,再介紹駐場DJ及六位評判後,充滿汗水及力量的齊舞比賽馬上展開。縱觀三隊表現勢均力敵,凌空飛躍、捐山窿、起飛腳、扭腰、電臀、前滾翻、側手翻、後空翻、倒立、單手倒立等動作充斥畫面,配合獨特航拍角度,及現場充滿節奏感音樂,極盡視聽之娛。

表演完畢後,跳舞出身的達仔不忘為默默付出的舞者們發聲:「我認識好多Dancers,成日覺得自己係伴舞,所以呢隻舞我叫佢哋唔好當自己係伴舞,佢哋每一個都係Hero。」

最終加入了Stepping元素、每位隊員都有貢獻編舞部分的秋成隊「TX Crew」,以264分先贏第一回合,並獲得評判一致好評:「賞心悅目!大家好盡力,非常好睇,Feel到所有人都有付出,主題Build Up得好好,有啲位我睇到有『呼吸停頓』感覺。」其中方紹聰(奶仔)及陳俊堅更被點名力讚:「我睇到你哋兩個嘅投入,你哋畀我睇到你哋想Draw我睇到你哋嘅力量,你哋好享受、將件事一路帶到去最好睇。」

君馨的「Hot Flavaz」則以240分排名第二,評判指失分原因與基本功不足及頭段大家未夠專注有關,但不忘大讚君馨隊的紅色隊服有心思及是加分部分。

至於達仔的「Last Attack」則以229分排名最後,達仔更要淘汰一名隊員出局,最終達仔忍痛選了子貴:「雖然佢係我第2個揀入隊嘅人,但尋日排舞我講咗好多次要準時...對唔住我一定要Foul你,因為呢個係態度問題。」子貴臨離場前,則不忘叫大家多關注街舞:「街舞依家已好有文化、規矩同制度,有好多唔同Style,大家如果接觸到,希望你哋可以多加欣賞,去了解呢個文化。」

(即時娛樂)