《聲夢傳奇》參賽者分享對張敬軒瘋狂幻想 (16:33)

文章日期:2021年07月09日

《聲夢傳奇》其中5位參賽者包括炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、文凱婷(Aeren)、鍾柔美(Yumi)及何晉樂(Rock)現身《Yahoo Lunch K》活動,與網民分享他們最愛的K歌,節目更由原本30分鐘加長至45分鐘,網民瘋狂留言力撐,更創下節目開播以來,最高收看人次紀錄。

講起唱K,各人自爆唱K難忘事,Chantel說:「第1次唱K係喺我10歲生日嗰陣,同屋企人去唱,去到先知唱K間房會黑晒,所以一入到間房就覺得好得意。」Gigi也說起她10歲時唱K經驗:「嗰次唱到臨走時,想挑戰自己,就諗起林俊傑試過唱《輸了你贏了世界又如何》,覺得佢係男仔,我係女仔,唱起上嚟應該唔係幾高音,應該唱到佢個Key,結果係唱到,但第二日就出唔到聲,而嗰次就係我第一次冇聲嘅經歷。」

談到張敬軒加入《聲夢傳奇》,問他們跟軒仔相處後,可有增加壓力時?眾人搖頭,Yumi說:「起初有緊張嘅,會收收埋埋,但慢慢開始熟絡,就發現佢真人非常nice,幫咗我哋好多。」Gigi則說:「如果用一家人嚟形容,李生(李克勤)就係爸爸咁會畀意見你,張生(張敬軒)就好似哥哥咁嘅溝通方式,兩個都一樣親切。」本身是張敬軒粉絲的Rock則興奮說:「好安心,即刻對呢個比賽充滿希望,佢講出我嘅問題時講得好到肉,加上畀偶像指點幾句,實在非常幸福,由心入面甜笑出嚟。」

問到5人若有機會與張敬軒合作或共處,眾人可有什麼狂想?Aeren即道:「最想一齊拍真人騷,然後跳笨豬跳,就可以係最貼身嘅合作,實行You Jump,I Jump!」Yumi笑着說:「玩遊戲都唔錯,要For Fun嘅,咁就可以同佢親密啲,變得Close啲Friend啲。」Gigi則說:「既然李生係爸爸,張生係哥哥,不如一家人食餐飯,但當然要係喺疫情過後。」

Rock想到靜態相聚,他說:「我都好想同佢一齊食飯,傾下偈。食乜冇所謂,張生揀,我最主要想知佢諗咩,或者佢會做啲咩,先可以做到佢依家嘅天王地位。」至於Chantel的狂想,反而希望成為張敬軒,她說:「我想試下跟佢每一日嘅習慣去生活,同埋跟佢嘅Schedule體驗下佢嘅工作日程,be him for a day!」

(即時娛樂)