又係船P出事|馮盈盈腳趾公受傷見血 新花名慘變「縫六針」 (19:55)

文章日期:2021年07月09日

馮盈盈似乎跟船P「八字唔夾」,去年她和江嘉敏因富豪船P事件傳反目,姊妹情不再,兩人之後被安排主持節目,亦明窒暗鬥,豈料近日盈盈又因船P而出事,今次更「見紅」兼入院﹗

事緣無綫節目《#後生仔傾吓偈》的一班主持包括馮盈盈、戴祖儀、陸浩明(6號)、孔德賢等,早前走出錄影廠,並出海開船P,寓工作於娛樂,盈盈開工期間竟發生意外,不但血流如注,更要入院縫6針。

今(9日) 午傷口未癒合的盈盈,在助手攙扶下一拐一拐現身《#後生仔》錄影現場,穿上拖鞋的盈盈,右腳的腳趾公「包到成隻糉」,行路亦受影響,需要助手在旁幫忙,不過開朗的盈盈與工作人員有講有笑,期間更遭同事封為「縫六針」,令她哭笑不得。

盈盈接受無綫娛樂新聞台主播許文軒(Edmond)訪問時,帶笑「還原」事發經過:「嗰日其實我已經唔使玩啲好激烈嘅水上遊戲,只係留喺船上面做好主持嘅工作,點知偏偏我係最傷嗰個。」

盈盈指當時可能未有為意船上翹起了的鐵片,結果腳趾公遭殃,她說受傷當刻沒有半滴血,但過了數秒後即時血如泉湧:「𠝹親嗰下好似畀紙𠝹到手咁,唔係好痛,但現場同事就好緊張,同埋見到有塊皮反出嚟,跟住我用水冲個傷口啦,呢個時刻啲血就係咁湧出嚟喇。」

盈盈又謂到了醫院後,聽到醫生表示需要縫針後,才知事態嚴重,更嚇至哭出來。她又笑指原來打麻醉針才是最驚嚇:「打針先係最痛㗎,支針一拮落嚟,我就尖叫咗出嚟,全個醫院都聽到。我唔知係咁,因為我第一次縫針咋。」盈盈又表示要感激同樣受了腳傷的6號雪中送炭:「佢有個透明膠袋,可以喺冲涼嘅時候包住,等傷口唔會入水,我就問佢借咗嚟用,佢話好彩佢未掉。」

(即時娛樂)