有好姊妹相伴慶祝35歲生日 賴慰玲:時間同緣分都好緊要 (21:18)

文章日期:2021年07月09日

賴慰玲昨日(8日)35歲生日,她的閨密「SÏXTERS」蔡思貝、何雁詩、陳瀅與吳嘉禧為她慶祝,賴慰玲今日在社交網分享她捧著生日蛋糕,與4位好姊妹齊嘟嘴影的合照。

何雁詩亦有上載照片,留言:「mi love❤️ @laiwinki 無論係人生定係工作上,你都係我地咁多個入面最清晰。有什麼難題第一個一定係問你意見。好慶幸我地都係大家事業剛起步時認識大家,其實做朋友,timing都好重要,我們六個人,時間剛好,緣分剛到。難得約到出嚟,每一次都會趕住大家一針見血快d update最近心底嘅秘密。唔洗warm up,唔洗兜兜轉轉。呢種gathering,短短幾小時已經catch up曬又得,傾過夜講無聊事或者天下大事亦得。時間短都唔會阻止我哋傾最近重要嘅近況,走緊都要講埋先😝最後祝梁太一家人健康開心,每日抱著興奮嘅心情面對各種挑戰。同埋,如果大肚,一定會係女😂」賴慰玲回覆她:「時間同緣分都好緊要!」

(即時娛樂)