「田田」Edan曬騷肌照冧「爵屎」:24年來最弗一次 (11:55)

文章日期:2021年07月11日

MIRROR成員呂爵安(Edan)憑ViuTV劇集《大叔的愛》而人氣再攀升,Instagram的追隨者已逾32.6萬,僅次盧瀚霆和姜濤。Edan在劇中也有除衫騷肌場面,昨(10日)晚Edan在Ig貼了半裸上身照片,曬鋼條身形,腹肌甚明顯,他搞笑稱「爵安首次下海曬肌P圖放送」,並教網民以「對比度100」﹑「飽和度100」及「清晰度100」調較相片:「只要跟以上教學,人人都可以好似有啲料到。」

Edan表示從沒想過自己要練到好弗,因為覺得沒必要,加上自問不是曬身材料子,所以向來都以健康正常身形就算,不過當知道拍《大叔》要除衫時,他就下決心操弗,他寫道:「起碼搞走個肚腩(好大)先,所以就開始控制飲食,得閒就操吓。就算《大叔》每日由朝拍到晚,有幾次凌晨返到去都唔瞓住,點都操一陣飲埋奶粉先瞓,都真係幾癲。雖然最後都唔算好fit,但應該都係我24年嚟最fit嘅一次,有限時間內都算係咁啦,我收貨㗎啦,話晒我都唔係賣肉嘅,同埋說服自己:阿田好哋哋點會咁大隻㗎呢?(但嚟緊工作需要必須操到好fit,希望變到大隻安)」同時Edan也感謝「爵媽」每天炮製的愛心餐盒;「阿牧」盧瀚霆亦有冧爆留言:「Show肌肉都咁cute㗎咩你~」。

(即時娛樂)