單親媽咪唔易做 獨力湊大囝囝 陳秀珠感觸落淚:我以為我好強… (16:23)

文章日期:2021年07月11日

由黎芷珊主持的訪談節目《單對單》,昨晚(10日)播出第3集,邀來陳秀珠和高海寧擔任嘉賓。現年62歲的陳秀珠(珠姐),21年前毅然決定獨自生下兒子,她坦承作為單親母親,確實壓力不少:「要照顧個仔啦,要工作啦,要靠工人姐姐啦,我媽咪又一早走咗,所以阿仔以前成日奪命追魂Call我。」

予人感覺硬淨的珠姐,指自己很眼淺,談到近年與兒子關係有所改變時,她忍不住感觸落淚:「單身如果有小朋友,有時真係對佢…我以為我好強,乜嘢都可以搞掂,原來小朋友係會覺得有缺失。我問過佢,媽咪係咪好好?係咪冇爹哋都OK?佢就話『你覺得啫』,係冇得補償㗎。做單親媽咪唔係唔好,但要考慮好多嘢,唔可以只係諗自己,要諗小朋友。」

珠姐指兒子小時候不好奇父親是誰,但長大後反而想法不同,但珠姐依然對兒子父親身分守口如瓶:「我覺得唔需要,佢知道咗又點?全部冇人知(父親身分),就算係親密嘅朋友。」她透露得悉懷孕一刻,其實很掙扎,但決定要生下兒子,是因為覺得「小朋友唔係想有就有」。芷珊問到若重頭選擇,會否再做同一樣決定時,珠姐斷言:「一定唔會,亦唔鼓勵人咁做。」

熱愛運動的珠姐,在節目中打完網球,再帶芷珊玩草地滾球。她笑指捱了20年,是時候「放生」自己及兒子,她又說夫妻及男女朋友相處之道亦需如此:「要各有空間,真係會感情好啲㗎。唔好抓得咁緊,要收放自如。」

珠姐閒時更學韓文,皆因她是煲劇狂熱分子,她指當初愛上韓劇,全因看了《咖啡王子》,但其實當年第一眼覺得男主角孔劉很醜樣,相當搞笑:「睇睇吓覺得劇本好啦,佢又做得好好啦,咁就因為個角色而鍾意咗,之後覺得佢成個人都好靚,跟住就開始追佢啲戲。」

有話直說的珠姐,更與芷珊分享了一個秘密:「中學畢業嗰陣,大概10幾歲,因為男朋友要去外國讀書想定落嚟,就訂咗婚,都有擺兩、三圍酒,仲要係我追佢,因為佢實在太靚仔,佢真係好好,但我唔好,我做嘢之後見到太多新嘢…呢段感情我係要同佢講對唔住,因為hurt得佢太緊要。」

(即時娛樂)