人氣王姜濤也追星 孖Tyson Yoshi合照勁開心 (11:54)

文章日期:2021年07月12日

MIRROR的人氣王姜濤集萬千寵愛在一身,不少粉絲也渴望跟姜濤合照,不過姜濤也「追星」,商台在9月舉行拉闊音樂會,姜濤﹑柳應廷﹑林家謙及香港饒舌及R&B歌手Tyson Yoshi,屆時同台演出。

姜濤十分欣賞Tyson Yoshi,昨晚他在社交網貼了短片,片中經理人黃慧君(花姐)幫姜濤和Tyson Yoshi影合照,姜濤先跟Tyson Yoshi打招呼,接着花姐說:「佢想同你(Tyson Yoshi)影相呀,你介唔介意呀?」

Tyson Yoshi表示可以,此時姜濤笑得好開心,花姐再說:「姜濤唔好尷尬...唔係敷衍你(Tyson Yoshi)㗎,佢(姜濤)真係好鍾意你㗎﹗真㗎﹗」Tyson Yoshi在該post留言:"Nice to meet u!! ✌️😆"

另外,姜濤自從日前收了兩歲小姜糖做「女兒」,他再在Ig限時動態貼了另一個可愛小妹妹照片,並寫道:「我決定...以後一定要生女兒。」

(即時娛樂)