遭Sammi爆料笑指好飄好迷離 黎明自嘲:我成日講嘢斷片 (14:14)

文章日期:2021年07月12日

黎明(Leon)昨晚在紅館舉行第2場演唱會,請來鄭秀文(Sammi)擔任嘉賓,Leon先分享自創「風呂減肥法」,全場爆笑。講到興起,Sammi又爆料:「我要爆黎明少少嘢,佢唔知由幾時開始個人好飄,好迷離。幾年前佢打電話畀我,話想幫我監製一首歌。我心諗:乜你識監製歌嘅咩?心裏滿是疑問,不過見你係黎明就好啦!然後你搵咗你老友又係我老友Mark(雷頌德)幫我寫咗首歌《犀利》,我記得你仲話要幫我拍MV。MV?於是我上網查吓你拍過乜嘢MV。點知有一日,你又話我知唔得閒,唔幫我拍MV啦!嘩,乜你咁飄㗎?你啲節奏好難跟呀!」

Leon坦言:「我知我成日講嘢『斷片』,生活都係咁。(啲人話生咗仔會冇記性。)又唔係我去生。(生女可能會好啲。)可能係,哈哈哈!」合唱前,Sammi扁嘴話本來想唱新歌,但Leon卻指定唱另一首,Leon立即轉話題:「Sammi新MV好正,我好期待,聽講拍咗20個鐘。」Sammi說: 「係,好貴!唔係話貴一定好,但好有誠意!(貴一定有誠意)有時唔貴就用誠意搭夠...哎吔,我唔夠你講,我要唱歌啦!」2人合唱《信者得愛》,Leon不但戴上太陽眼鏡伴舞,更Rap歌,Sammi和觀眾都非常驚喜,全場歡呼尖叫!

相關新聞:又浴缸又除衫|黎明自創「風呂減肥法」 Sammi大嗌有畫面

(即時娛樂)