盛‧舞者|方紹聰奮戰11年周身刀 陳苑澄實力不容忽視 (17:06)

文章日期:2021年07月12日

無綫節目《盛‧舞者》今晚(12日)播出第6集,由於比賽漸趨緊湊,今集起一連五集,節目時間將延長15分鐘。上集講到麥秋成率領的TX Crew,因輸了Crew Battle要淘汰隊員,有隊員因而落淚。 

隨着劇情推進,各參賽者亦逐步展現特色及實力,當中備受關注的,有當了11年藝人、曾參演《愛‧回家之開心速遞》及主持J2節目《野外步出》的方紹聰(奶仔)。秋成隊的奶仔在《盛》中,展現了表演者在舞台上的熱血及專注;舞台下的他,亦沒有放過鍛煉自己的機會,因喜愛Hip Hop文化加入跳舞行列、再走入演藝圈的奶仔,一直是默默耕耘的最佳見證。

2012年,奶仔曾在主題公園模仿韓國藝人Psy跳當年紅極一時的《江南Style》,無論造型及舞姿均似模似樣,10多年前已拜麥秋成為師學習跳舞的他,2019年曾為盧宛茵棟篤笑演唱會排舞,足見其實力在圈內備受認同。

談到在圈中打滾11年依然沒有放棄,奶仔說:「呢份係我好鍾意嘅職業,就算辛苦,但我知道每次拍攝我都係進步緊嘅,希望有日會做到我想做嘅水平。」他又指參賽最難忘是能夠認識孖8(李俊華):「細個跳舞時已經知道孖8好勁,係街舞界嘅始祖人物,喺佢身上學到好多嘢。」

除了奶仔,狄以達戰隊的Tania(陳苑澄)實力亦不容忽視!Tania自小受過藝術體操等相關訓練,難怪在節目中無論側手翻、倒立、擘髀等動作,均完全難不倒她。Tania受訪時直指自己不是天生柔軟,而是後天苦練:「因為細細個就跳芭蕾舞、中國舞,後來仲加入埋藝術體操港隊,所以先幸運地得到磨練嘅機會。」

若有細心收看節目,不難發現Tania是一個感情豐富及愛笑的女孩,更明顯與火雞姐感情要好,Tania笑言:「隊中只有我哋兩個女仔,咪互相照顧,好記得有次搭旅遊巴,佢一上車就問Tania喺邊,因為佢驚我懵懵哋唔知去咗邊。火雞姐嘅執行力好好㗎,佢可以推動到成條Team去實踐完整嘅表演。」

(即時娛樂)