入行10年Ig粉絲破萬|《大叔》陳子豐感謝德斌鼓勵:以為佢好Cool (17:20)

文章日期:2021年07月12日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》除了令黃德斌、呂爵安(Edan)和盧瀚霆(Anson Lo)人氣急升外,就連配角練美娟、陳子豐和邱士縉(Stanley)等都成功入屋。已入行10年的陳子豐,在劇中演Darren一角,日前一幕子豐跪地哭求Edan將Anson Lo還給他,令觀眾感動,就連魯庭暉也激讚子豐演得出色。

昨天子豐在Ig貼了10年前舊照,並慶祝Ig的追隨人數過萬,他說:「IG 10k 是個里程碑,特此紀念一下相信近期認識我嘅朋友,都係因為大叔,因為Darren但其實今年係我入行第十年啦,張相就係仲有少少青春嘅我,第一次拍旅遊節目時留嘅倩影,如果你知道呢個節目係咩,咁我好多謝你陪伴咗我十年。如果唔知都唔緊要,希望將來你會留意到我嘅節目/劇集。多謝大家」

而《大叔的愛》今個星期踏入結局周,子豐今日凌晨在Ig貼了和黃德斌劇照,他表示開始感不捨,又指開拍前最期待跟德斌合作,他寫道:「冷峻嘅外表,以往硬橋硬馬嘅形象,都令我以為佢好Cool,但原來佢係一個好無架子、好nice、好warm、好好傾嘅人。作為前輩,佢唔會主動指點你,但佢會鼓勵你。多謝你當時睇完《太平紋身店》後對我嘅鼓勵,在心中。希望將來再有機會合作。」

(即時娛樂)