媽媽的神奇小子|吳君如被4歲小演員感動 自爆出絕招利誘「阿仔」 (22:22)

文章日期:2021年07月12日

電影《媽媽的神奇小子》由真人真事改編,故事講述殘奧徑賽金牌得主蘇樺偉和媽媽「蘇媽」的奮鬥事迹,由影后級人馬吳君如飾演「蘇媽」,片中她分別與4名演繹蘇樺偉的演員展示不同年齡階段的母子關係,其中4歲的小男孩演員本身亦不良於行,但在片場表現醒目精靈,懂得在鏡頭前演活角色,與君如在戲中有深深的互動交流,一舉手一投足亦帶動君如投入「蘇媽」角色。君如指小演員在悶熱環境下,耐心等待數小時埋位演出,加上本身不良於行,飾演痙攣而最終能站立一刻,顯出蘇樺偉的堅毅精神,令君如甚為感動。

君如在其中一場戲,要在悶熱的工廠工作,同時要照顧不良於行的兒子樺偉,戲裏戲外都感受到「蘇媽」的艱難,「戲中的『蘇媽』其實從來都冇鬆過一口氣,睇住個仔唔係普通人,要扶住佢成長」。作為媽媽的君如,在拍攝時不忍呼喝小朋友,但無奈要將戲拍好,她說:「拍嘅時候真係好驚,4歲嘅小演員被我大聲喝,佢真係好驚,然後唔肯埋位,我當時覺得真係嚇親佢,自己係好入戲,但係令小朋友好驚。」君如笑言最後使出「絕招」,在拍攝前以10杯雪糕利誘小演員,「我話拍完畀10杯雪糕佢,我不停同佢解釋演戲其實係假,喺攝影機面前嘅演出係假嘅,真實我唔係咁。始終咁細嘅小朋友喺片場會害怕,佢真係好叻仔」。

(即時娛樂)