大叔的愛|Stanley向「姐姐」簡慕華表白:快啲接受我啦 (14:11)

文章日期:2021年07月13日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》今個星期踏入結局周,除了主線「KK」黃德斌﹑「田田」呂爵安和「阿牧」盧瀚霆惹話題外,副線「Francesca」簡慕華和「Louis」邱士縉(Stanley)亦惹網民談論。昨(12日)晚播出一集,Louis在餐廳內向Francesca直接表白,他說:「我點樣做先能夠同你發展?我認真想同你討論呢個問題。」

Francesca則說:「我都唔明白你呢啲小朋友,點會鍾意我呢啲姐姐?」Louis再說:「喜歡係一種感覺,唔能夠解釋。(如果我對你冇感覺呢?)感覺呢回事可以培養嘅﹗你想開始一段新生活,你會唔會考慮接受新嘅人?」

Louis再說:「我會令你忘記KK㗎﹗我講真呀,你唔開始一段新感情,又點能夠忘記上一個呢?」不少網民讚2人演得舒服又自然,讚Stanley演得好好,而Stanley在Ig貼了和簡慕華合照,並寫道:「#louis 與#francesca開始了,快啲接受我啦!!」

(即時娛樂)