大叔的愛|獲楊婆婆冧爆獻Sing 「阿牧」盧瀚霆興奮派心 (16:00)

文章日期:2021年07月15日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》明晚(16日)播出大結局,「阿牧」盧瀚霆(Anson Lo)在社交網貼了在第7集和資深女演員楊依依的片段,楊婆婆在該集飾演未有受Jason Mo(陳郁憲飾)騙簽合約的老人家。年逾80歲的楊婆婆在無綫演出不少劇集,包括《愛‧回家之開心速遞》、《一屋老友記》、《街坊財爺》、《踩過界II》等,同時亦在ViuTV演出《身後事務所》和《地產仔》等劇。

片段中Anson Lo向楊婆婆說:「婆婆呀,你可唔可以唱首歌畀我聽呀?」楊婆婆即場獻sing:「你著起新西裝真係飄飄然,今晚啲約會情人見,我不要你嘅金,我不要你嘅錢,我唯獨愛多啲溫呀暖。」中氣十足兼表情豐富。然後楊婆婆挨落Anson Lo身上,逗得Anson Lo興奮派心,Anson Lo寫道:「睇一下阿牧之前的開心工作片段啦~#大家跟阿牧笑一個好嗎?」該影片有逾22.4萬人收看。

(即時娛樂)