大叔的愛|發現同阿牧甜蜜自拍照 田田失落:能給我一次機會嗎? (17:22)

文章日期:2021年07月15日

ViuTV人氣劇《大叔的愛》昨晚(14日)播出一集,講述田田(呂爵安飾)和阿牧(盧瀚霆飾)鬧分手後,二人回復同事關係,田田百感交集,一時感到無奈,一時又感到難過和憤怒。沒有阿牧照顧起居飲食的田田,回復以前耍廢懶洋洋生活。有一天KK(黃德斌飾)突然造訪田田寓所,KK替田田執拾家居,又為他煮飯,看到KK為自己着想,田田感到溫暖。

公司決定安排KK到台灣,擔任新分部的開荒牛工作,期間KK問田田會否考慮跟他到台灣一起重新開始,田田考慮良久,後來發現阿牧對他表現持續冷淡,便賭氣地答允跟KK過台灣。

田田在家中執拾行李時,在櫃內發現幾張他和阿牧的寶麗萊自拍照,相中兩人表現甜蜜。不少網民看到這幕也受感動,呂爵安也在Ig貼了這幾張自拍照,並寫道:「能給我一次機會嗎?」隊友陳瑞輝(Frankie)也留言讚好睇,鄭欣宜則激動留言:「Oh My God!」不少網民留言希望二人在一起,又叫田田「快啲追返阿牧呀」。

另一邊廂,阿牧和梓芊(徐㴓喬飾)相約傾偈,梓芊說:「點解你可以咁灑脫㗎?我依家每次見到佢(田田)都要扮冇嘢,但其實我愈扮嘢愈覺得難受。」阿牧說:「我冇你想像中咁好人,我只係諗,喺我受傷之前盡快抽身,逃避問題之嘛。」

梓芊續說:「阿牧你仲係鍾意佢(田田)。」阿牧接着說:「阿田家人想佢成家立室,結婚生仔,但如果佢繼續同我一齊,佢就做唔到呢樣嘢。」梓芊表示如果阿牧仍在乎田田,不如直接跟他講清楚,阿牧則說:「唔重要啦,我已經決定咗,再諗都無謂喇!」之後阿牧和梓芊對海大嗌並嘲田田:「童顏大晒咩?可惜你腳短呀!」

(即時娛樂)