盛‧舞者|麥秋成含淚Foul隊員 方紹聰因頸傷被淘汰 (18:00)

文章日期:2021年07月15日

無綫節目《盛‧舞者》昨晚(14日)播出第8集,上回講到狄易達戰隊,在第二輪齊舞戰勝出,這一集以「鬥心」為主題的第二輪Battle戰,達仔隊在5個回合中,總共贏了3個回合,力壓其餘兩隊奪得Battle戰第一名及第二輪總冠軍;落敗的王君馨及麥秋成戰隊,需各自淘汰一名隊員。

第二輪Battle戰與第一輪有少許分別,各隊只能派出3名成員、輪流出戰5個回合的比賽,取得第一名隊伍可獲50分,第2及第3名則分別獲得30及20分。秋成隊派出孖8(李俊華)、俊堅及Odi;君馨隊派出小林、Gordon及被形容為「最勁炸彈」的Pizza,達仔隊則派出Monkey J.、Tania及達仔本人。

Monkey J.、俊堅、孖8、達仔、Pizza都有Battle及街舞經驗;Tania完全沒有相關經驗,但由於身手柔軟靈活,又有一定舞蹈底子,拍埋4位「高手」並未有失色;加上Gordon、Odi亦傾盡全力演出,高難度動作目不暇給之餘,眾人將舞蹈融入現場音樂節拍中,令觀眾看得過癮,評判團亦激讚:「三隊都好正,Respect!每一隊都有互動性,做到真正Battle應該有嘅交流。」

Tania更獲評判封為Battle戰MVP:「將現代舞用嚟Freestyle Battle好正!音樂感發揮得非常直接,好Impressive。」達仔事後指Tania對霹靂舞或街舞是完全零經驗,只是靠意志苦練,難怪會練至大腿有瘀傷。

最終達仔隊頭3個回合取得全勝,比賽還未完成已肯定會在Battle戰中獲勝;君馨隊與秋成隊最後關頭分別派出Pizza及孖8做「鐡膽」,最後二人各取一回合需要進行額外一round比賽決定第2名,最終孖8「舞」贏Pizza,秋成隊獲得Battle戰第2名。綜合第二輪齊舞及Battle戰成績,頭三名順序為狄易達隊、君馨隊及秋成隊,君馨與秋成因而需要淘汰一名隊員,被淘汰的分別是拉丁舞能手Anson及奶仔(方紹聰)。

秋成傷感透露Foul奶仔原因,是想對方好好休息:「佢第一次比賽已整親頸,成個排舞佢都好辛苦,係時候畀佢休息吓,希望你明白,在心中。」奶仔則感性回應:「我入咗TVB 11年,一直做演員,有時會覺得跳舞好似同工作冇乜關係,又搵唔到錢。但今次呢個節目,令我發現原來好多嘢唔一定要對工作有幫助,唔一定要搵到錢,其實我跳舞好開心,呢個已經足夠。」

(即時娛樂)