專頁出Post集氣黎明尾場搵MIRROR做嘉賓 引爆粉絲罵戰 (13:14)

文章日期:2021年07月16日

黎明(Leon)正在紅館舉行《Leon黎明Talk & Sing 2021紅館演唱會》,頭3場請來不同嘉賓上台。Leon首晚開騷時與嘉賓林海峰合唱人氣王姜濤的《蒙著嘴說愛你》,令現場歌迷及一班「鏡粉」非常驚喜,姜濤知道後也在社交網發文致謝。第4及第5場演唱會沒有嘉賓,Leon選擇一個人唱足全場。

有社交網專頁就Leon沒請嘉賓一事出Post,要求網民集氣希望MIRROR可成為黎明演唱會的尾場嘉賓,稱成事的話就是「完美交棒」,帖子更加上MIRROR《Warrior》其中一句歌詞「浩浩蕩蕩迎來另一新世紀」。這篇帖子惹來Leon的歌迷不滿,強調黎明才是演唱會主角,他們入場就是想睇Leon,不是為睇嘉賓。有歌迷對帖子中一句「完美交棒」不滿,留言「根本完全唔同級數」、「乜嘢集氣?交乜嘢捧?點解要混為一談,係咪搞錯地方,要追鏡仔咪去ViuTV囉」。

豈料,該專頁竟留言指「冇嘉賓就淨睇明仔;有嘉賓就either大家開心吓or廁所位,各取所需」,隨即激嬲埋一班「鏡粉」,紛紛留言炮轟,有粉絲斥︰「廁所位...小編你會唔會尊重吓人好啲」,也有網民說︰「嘉賓黎明自己請㗎,唔係主辦單位,黎明不嬲都係只係想做自己鍾意嘅嘢,尤其演唱會,所以唔係為咗乜嘢talking point。鍾意鏡仔真係唔係問題,希望鏡仔做嘉賓都唔係問題,但你用嘅字句就無尊重個藝人,然後你話嘉賓係廁所位,更加盡顯你唔識尊重藝人。」

(即時娛樂)