曾擔任Edan歌曲MV女角 譚旻萱率真男仔頭恨演戲 (19:47)

文章日期:2021年07月16日

新一代廣告女神、有「港版朴敏英」稱號的譚旻萱(Mandy),是Cool Style旗下的小師妹。現年20歲的她青春無敵,入行1年多獲不少廣告客戶垂青,去年一輯飲品代言廣告,及後為MIRROR成員呂爵安(Edan)擔任《E先生連環不幸事件》MV女主角,成功攻陷網民的心,followers急升。

師姐Angelababy(楊穎)是法國某高級時裝品牌的品牌大使,最近Mandy同樣受加持,得品牌厚愛的她,獲邀到中環的期間限定店擔任嘉賓,Mandy應攝影師要求,擺出不同甫士影靚相,亳無怨言。

入行後一直廣告不斷,Mandy說:「我性格好鍾意對人,入行後都適應得幾快,我鍾意呢行有唔同種類嘅人,大家嘅故事都唔同,好有趣。」知名度日增,Mandy稱感恩接拍了Edan的MV,現時在街也被人認出,她笑說:「Edan有一定知名度,畀機會我拍到呢個MV,大家會識埋我,好感恩有呢個機會,近排喺街都有人認得。」年紀輕輕的Mandy目標清晰,她早就認定自己要在多姿多采的圈中成長、增廣見聞,Mandy說:「我入行冇幾耐,我求嘅唔係attention,我係想識多啲、見多啲,屋企人畀我自由地做自己想做嘅嘢,我寧願見多啲個世界多過買樓,雖然買樓都想嘅,呢個係理想生活,不過要慢慢嚟。」

Mandy有漂亮外表,但內在卻是男仔頭個性,因為她的直率惹人喜愛。談到受廣告商愛戴,會受寵若驚嗎?她卻「倒米」說:「其實我鍾意拍MV多啲,廣告要嘅係簡單靚就得,冇咩故事,冇咩需要發揮,邊個角度靚,點樣帶出品牌獨特嘅地方,我大概掌握到,所以我都係喜歡做同演藝有關嘅工作,我會喺生活上扮吓呢樣扮吓嗰樣,扮黑社會,我會更加有興趣。」

(即時娛樂)