重溫跟「田田」中環激吻 「阿牧」盧瀚霆笑呂爵安牙肉凸出 (14:12)

文章日期:2021年07月21日

ViuTV人氣劇港版《大叔的愛》雖然已大結局,但依然是網上熱話,觀眾對劇中「田牧CP」甚為受落,而「阿牧」盧瀚霆(Anson Lo)前天在YouTube放了和「田田」呂爵安(Edan),在中環拍攝一場激吻戲的片段,片長近10分鐘,觀看次數近28萬。

由於是兩人熒幕初吻,「田牧CP」這場街頭激吻戲分,共拍了20多take,經理人黃慧君(花姐)當日亦在現場,並問他們拍攝感受,Anson Lo笑指Edan個嘴好黑:「Edan個嘴有黑邊,啲牙肉又凸晒出嚟,同埋佢棚牙好黃,但係佢已經漂白。」Edan則說:「其實我由《男排女將》開始已經同佢傳緋聞,當時已經畀人拍照。」

之後他們繼續拍咀嘴戲分,Anson Lo則笑Edan:「你唔好噴氣,好似我爸爸嘅味,我細個成日聞到爸爸鬚根嘅氣味,點解你會有鬚根味道?」雖然要拍好多take,但二人也沒怨言,Anson Lo再笑指拍攝當天Edan沒有口氣。Edan則澄清:「我澄清一下不嬲都冇口氣,睇番(咀嘴)畫面都幾舒服,我覺得幾得意,觀眾唔會難受。」

而Anson Lo向來怕魚,特別驚魚頭,他在Ig貼了望住金魚的照片,並留言:「如果我話…我已經克服左對魚嘅恐懼,你會唔會信?」

(即時娛樂)