陳約臨訪問張家朗奪金:送飛吻畀你 被網民鬧爆 (01:23)

文章日期:2021年07月27日

24歲「劍神」張家朗於東京奧運的男子花劍個人賽決賽爭奪金牌,結果以15:11勇挫衛冕的意大利隊名將加羅素(Daniele Garozzo),摘下香港劍壇歷史第一金,亦是港隊歷來第2位香港奧運金牌得主。賽事結果後,張家朗與教練先後接受傳媒訪問,其間,代表無綫前往東京採訪東奧的陳約臨訪問張家朗時表現興奮,不停向他發問問題,「你係香港人驕傲,你有咩想同香港人講?」、「依家所有人都睇住你做live,我…我…我好鍾意你呀,點算?」、「你一陣會做啲咩?」、「我要改口叫你金家朗,唔得!唔得!」、「我直頭喺觀眾席流淚」、「香港市民問我想做啲咩,我送飛吻畀你,但依家有social distance」等。不少網民鬧爆陳約臨,指她有不尊重場合及張家朗之嫌,又批評她的聲音很煩和問題沒有質素。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳約臨 張家朗