花劍男團Ig直播|「劍神」張家朗提陳約臨事件:其實唔係乜嘢大事 (18:54)

文章日期:2021年08月05日

港隊「金牌劍神」張家朗昨晚(4日)偕隊友張小倫和吳諾弘開Ig直播,該直播由吳諾弘發起,其後劍擊「花美男」崔浩然亦在後段加入,4人在逾1小時的直播中,解答不少網民提問,期間笑料不絕,更互爆秘聞。

有人提到陳約臨(Kelly)早前訪問張家朗奪金感受時失控事件,事後Kelly遭網民洗版狂轟,起初家朗表示:「唔好講喇!」張小倫則說:「Kelly真係好好人,嚟到嗰幾日,一直同我哋做訪問,後來傳message畀佢,同佢講你都係興奮開心啫,表達自己感受。」此時張家朗亦和應:「大家開心啫,其實都唔係乜嘢大事。」

在直播中,自認單身的張家朗,被追問擇偶條件,他則一臉靦腆,由吳諾弘和大師兄張小倫唱雙簧,吳諾弘說:「首先有返咁上下身高,友善、要乖同孝順,要對佢好,尊重佢屋企人。」張小倫再接力:「最緊要唔好煩佢,最緊要忍得佢,因為佢成日都要飛。」而張家朗亦應網民要求大方展示奧運金牌。

張小倫則問童星出身的吳諾弘何時再拍戲?吳諾弘說:「唔啦,Focus打劍呀!」張小倫又叫他示範用最短時間喊出來,吳諾弘則說:「依家唔得喇,我依家係成熟男子漢,細個拍戲有喊,嗰時係諗『啲玩具走晒』就喊得出喇!」張小倫爆平時稱呼張家朗做「Jer Jer」,有網民問到是否有特別意思,張家朗則怕醜說:「咩呀?因為我姓張之嘛,冇其他意思!」

(即時娛樂)