張頴康成功戒煙 感激老婆仔女支持 (15:18)

文章日期:2021年08月06日

張頴康和太太麥雅緻育有一對仔女,麥雅緻正佗住第3胎,BB將於10月尾出世。張頴康昨天在社交平台上載全家福,宣布已戒煙一年﹗

他說︰「呢一年裡面,我都覺得好神奇!以我呢個做任何事都會好大癮嘅人嚟講,我竟然戒到煙,根本係冇可能發生嘅事!所以一定要多謝我老婆、小豆同小花生嘅支持,我先至可以做到呢件事!我記得有個前輩同我講過:『唔好同人講你戒咗煙幾耐,應該要同人講你根本就唔食煙!』戒多一年煙啦,我就會講呢句說話喇!因為到時做身體檢查之後保險費會平一半呀!(當然唔係因為保險費而戒煙啦!不過吸煙者嘅保險費真係貴一倍㗎)」

另外,麥雅緻日前在社交平台上載照片,留言讚化妝師為她化的妝很有驚喜。張頴康留言讚老婆靚女︰「咁靚女!你唔驚我忍唔住又捉你生多個咩?」麥雅緻斬釘截鐵說︰「你諗都唔好諗。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張頴康 麥雅緻