同張敬軒合唱反應理想 黎明曬親筆畫作 讚軒仔有領導能力 (18:48)

文章日期:2021年08月08日

「明福俠」黎明和「羅賓」張敬軒首度合唱國語歌《乾杯》,而廣東話歌名則叫《Old Fashioned》,二人的合作產生美妙化學作用,《乾杯》在YouTube已逾240萬點擊,《Old Fashioned》亦超過133萬點擊,成績理想。

黎明今午在fb官方網頁,貼了親繪的「明福俠」和「羅賓」畫作,並以「唔會空肚食早餐vs食完早餐都空肚」為題,黎明寫道:「我同軒的相識系2016年我做咗『明福俠』,而佢又唱咗首歌『羅賓』。當年有篇文章係咁寫:你未必是位超級英雄,但你身邊都總有一位羅賓。一個不問回報,甘願站在副手、配角、幕後或者死黨位置,為你水裡來火裡去的夥伴,當你一仗功成時,亦不忘幫過你的人。今次和他的合作也似,是緣是情是童真還是意外?我同Hins都是南北混血兒,因我們的父母是分別來自南方與北方,Hins是一個有領導能力的人,亦從來唔會介意自己空唔空肚,繼續努力。」

黎明續寫道:「當然亦要多謝一班幕後人的創意,有一樣可能大家都唔知包括我自己,原來我從來未飲過Old fashioned....咁我就搵機會去試吓,發現原來每一個調酒師調出來的味道分別可以好大,因為除咗基本原材料,美國甜火腿油,日本甜火腿油...等等,當然橙皮系不能缺少,橙都分好多品種,有啲橙原來放喺雪櫃好多日都未開波,啲橙皮嘅味道怪怪哋,有啲調酒師隻手可能搽過Hand cream,會令杯Old Fashioned有咗薰衣草嘅味!

原來味道嘅變化係可以多到數唔到,其中試過一杯叫日本版的係用樹葉,唔係用橙皮,世界咁大,除咗甜酸苦辣,一定仲有好多味道存在,因為味道會帶來不同感受。」

(即時娛樂)