High爆曬合照|七師傅玩Ig唔識裁相 姜濤AK慘遭Cut走人頭 (11:53)

文章日期:2021年08月09日

玄學家七仙羽(七師傅)昨晚(8日)出席ViuTV奧運節目,期間見到兩大人氣組合MIRROR和ERROR,七師傅把握時間跟他們合照,包括姜濤﹑江𤒹生(AK)﹑陳瑞輝﹑吳保錡及郭嘉駿(193)等,七師傅還跟主持之一的強尼合照,不過未知七師傅是否太興奮,當她將合照放上Instagram時,七師傅可能是新手玩Ig,她似乎不懂裁相或擺位,竟然裁走姜濤﹑AK和強尼個頭,而慶幸成功逃過「被裁」一劫,就只有陳瑞輝﹑保錡及193,網民的留言亦相當爆笑:「7CFU,何解cut晒啲頭?咩操作?」 ﹑「師傅你啲相唔啱位呀﹗」﹑「師傅好勁,無晒人頭要慢慢估係邊個」﹑「七師傅你啲相好ERROR」,之後七師傅刪走該帖文,重新上載合照,今次終於變回正常,最搞笑是七師傅和強尼的合照是獨立出post,七師傅寫道:「Love U 強尼﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕七仙羽 七師傅 姜濤 保錡