封AK做男神|港隊羽毛球成員鄧俊文勁Like江𤒹生:佢好型 (19:18)

文章日期:2021年08月09日

港隊羽毛球混雙組合「鄧謝配」鄧俊文和謝影雪,昨晚亮相ViuTV《奧運有得揀》,謝影雪被發現曾聽住MIRROR歌曲《IGNITED》做運動,主持馬啟仁說:「依家佢哋(MIRROR)喺度,你有冇話想親近邊個?」謝影雪妙答:「小朋友先做選擇。」鄧俊文表示會揀AK(江𤒹生),二人隨即擊掌,惺惺相惜。

鄧俊文跟謝影雪和另一位朋友開Ig直播時,被問到喜歡哪位MIRROR成員,鄧俊文說:「我特別鍾意AK,我真係覺得佢好型,男神…對我嚟講!」有網民亦發現在昨晚的節目中,鄧俊文的視線經常向着坐在後排的AK,網民更數出先後5次望向AK。

至於AK一連兩晚擔任太極樂隊紅館演唱會嘉賓,他們還在台上自拍留念,AK在Ig貼出合照,並寫道:「一連兩晚太極演唱會嘉賓完成了,很感恩,首先很感謝太極前輩嘅邀請,呢兩晚玩得好開心,好多謝你哋俾機會我一齊分享一個咁大嘅舞台。

噚日有啲說話想係台上對前輩講,但太緊張,唱完歌嗰腦一片空白,淨係記得係台上自拍,多謝前輩們對Mirror和AK的提攜,很感恩,出道以嚟得到咁多位前輩嘅支持和鼓勵,知道這些都非必然,我哋12子一定會繼續努力,繼續進步,秉承住太極前輩嘅精神,邁向我哋Mirror嘅35年,最後再一次感謝前輩們,讓我踏足一個夢寐以求的舞台,多謝太極、KB,知道你好錫我,在心中,多謝你。」

(即時娛樂)