七師傅親解新手玩Ig之謎:冇頭嗰啲係我親自落手… (17:09)

文章日期:2021年08月10日

人氣玄學家七仙羽(七師傅)日前出席ViuTV奧運節目,跟MIRROR和ERROR同場,七師傅把握機會跟他們合照,並放上Instagram;不過,七師傅可能是新手玩Ig,她似乎不懂裁相或擺位,竟然裁走姜濤、江𤒹生(AK)和強尼個頭,十分搞笑。

七師傅事後拍片解釋:「導演話之前我拍廣告有好多人睇,如果我唔搞Ig會嘥咗啲粉絲,咁我先搞,我邊得閒玩咁多嘢?人哋要我玩抖音,我都唔得閒玩…(Ig)冇頭嗰啲係我親自落手就冇頭,逢親你見有頭,就唔係我搞,就係啲主持幫我send,後來我發現咗(冇頭照)就即刻delete,跟住都有一個係冇頭,嗰個係強尼。(會唔會影響到佢哋運氣呀?)你見我運氣咁好,關咩事啫?我咁多廣告拍,人哋強尼唔知幾旺,一哥嚟㗎,我後尾補番個頭畀佢,我話『I LOVE YOU』…想知道我七仙羽搞啲乜嘢,可以關注我Ig,或者你唔識串呢啲英文,或者用七仙羽呢個字都可以搵到。」

相關新聞:High爆曬合照|七師傅玩Ig唔識裁相 姜濤AK慘遭Cut走人頭

(即時娛樂)