快問快答|「愛與錢」二選一 姜濤嘅答案令花姐大叫… (23:05)

文章日期:2021年08月12日

姜濤、柳應廷、林家謙及Tyson Yoshi將於9月27日合作演出拉闊音樂會,是次音樂會以「風火雷電」為主題。4人近日先後接受「快問快答」挑戰,從二選一題目中測試出他們的真心話,第一個接受挑戰的是姜濤。鍾意食嘢的姜濤,被問到在「打邊爐與食buffet」二選一時,他堅定選擇了「打邊爐」;至於「想唱到鍾意嘅歌,還是食到好味嘅嘢?」,他坦言:「我揀食到好味嘅嘢!」問他怕熱還是怕肚餓,他說自己怕熱。在選擇「肥但靚仔,Fit但樣衰」時,姜濤起初回答「Fit但樣衰」,他解釋因為可以整容,但之後他有點猶豫說「唔係喎,都可以減肥」。當問到選擇素顏還是化妝時,姜濤說素顏,卻惹來MIRROR隊友柳應廷質疑的眼神。

在揀選「無限嘅愛,還是使唔晒嘅錢」時,姜濤笑笑口說:「我要使唔晒嘅錢,我有錢唔驚冇人愛。」令在鏡頭外的經理人花姐(黃慧君)不禁大叫:「喂呀!」姜濤卻繼續哈哈笑表示:「哈哈!你話係咪先!」問他「想拎男歌手金獎,還是拎我最喜愛的男歌手」,同場的林家謙打趣說:「Why not both?」姜濤最後選擇了「我最喜愛的男歌手」。至於「情歌王與舞王」,姜濤希望做舞王,故他揀選唱快歌多於慢歌。問他寧願「忘記歌詞,還是走音」,姜濤選擇「忘記歌詞」,因為屆時可以自己freestyle。最後問他選擇「甩BEAT還是甩頭髮」,姜濤說自己不想甩頭髮,所以揀甩BEAT。

(即時娛樂)