小姜糖唱BB版《123我愛你》 姜濤畀Like讚「女兒」 (22:47)

文章日期:2021年08月14日

人氣男團MIRROR的「鏡粉」年齡層極廣,其中包括只有兩歲多的「小姜糖」Brittany,她以BB話唱《蒙著嘴說愛你》的片段吸引了姜濤的注意,於7月轉發及留言「來做我女兒吧」。Brittany回應說:「姜濤姜濤 我願意」並且送上飛吻,姜濤興奮留言:「答應了~她說她願意!」

原來姜濤一直關注「女兒」Brittany的動向,早前Brittany的媽媽Kissty在社交平台上載片段,今次Brittany挑戰唱國語歌《123我愛你》。這首BB版《123我愛你》有7千多人Like,其中包括「爸爸」姜濤。Kissty搞笑留言:「#其實佢唔識國語#阿媽好好奇你點樣記歌詞 #BB版 #123我愛你 #我係一粒肥姜糖 #花姐花姐我練好喇🎤 #係咪可以參加全民造星4 #噢原來截咗止 #同埋要等多14年」

(即時娛樂)