孖白只以反面教材拍行山廣告 陳欣妍碌落山坡擦傷手臂 (20:28)

文章日期:2021年08月16日

陳欣妍(Shirley)自節目《美女郊遊遊》後,便與行山結下不解之緣,最近伙拍電影《忽然心動》拍檔白只,為漁護署拍攝網絡廣告,向大眾宣揚行山安全信息,兩人走遍城門水塘和鶴咀取景,並以反面教材方式拍攝,其中一幕Shirley只需簡單滾落山坡,但由於太斜變成真的碌落山,令她的手臂擦傷!

廣告中白只為接近女神,而出盡不同招式,除了忘我地為Shirley影打卡相外,又一齊爬石邊,之後更英雄救美孭起Shirley。由於兩人已在《忽》合演情人,建立了默契,毫不尷尬,Shirley說:「同白只再合作好開心,因為佢真係好搞笑,同埋成條廣告片都係反面教材,我哋要不停做錯誤示範,希望大眾行山時都會注意安全!有幕講我要喺個山坡碌落去,導演叫我扮碌就得,但因為太斜我停唔到,擦損咗少少,無大礙。」Shirley續稱平日有行山習慣,是著重安全的人,因此不會做危險事,更藉著今次機會呼籲大眾行山要有公德心,自己垃圾自己帶走,說:「香港嘅大自然有好多美景,疫情下無得去旅行,多咗好多人去行山,但郊遊嘅同時,大家都要有公德心去愛護環境!」白只表示平日甚少做運動,更莫說行山,笑稱這幾天拍攝對他來說,是相當大的運動量呢﹗

(即時娛樂)