《七公主》花旦演技角力 高海寧拍喊戲嗌崩潰:我同角色有共鳴 (13:32)

文章日期:2021年08月17日

無綫劇集《七公主》於上周首播,林夏薇憑真摯演技率先跑出,昨(16日)晚播出一集,輪到高海寧(高Ling)「出招」!在《七公主》中高Ling卸下靚女包袱、飾演男仔頭司機顧青桐,雖然性格火爆卻重情義。

昨晚劇情講到青桐因前男友再度捲入官非,陷坐監危機,大狀家姐顧靈珊(黃翠如飾)見狀遂出手助其脫險。由於表面證供對青桐不利,靈珊無計可施下,當眾揭露青桐不為人知的慘痛過去博取勝算,原來青桐因未成年誤入歧途兼懷孕,在女童院誕下女兒後被迫母女分離;對於傷心往事被提起,性格硬朗的青桐亦忍不住在庭上崩潰痛哭。

短短數分鐘戲分,高Ling先後演繹了不忿、感慨、逃避、委屈、沉痛、倔強等複雜情緒,眼淚更是自然落下,網民大嗌心痛,更有網民肉緊表示:「唔知搵唔搵得番個女。」對於喊戲惹熱議,高Ling謙稱全靠監製陳維冠(Joe)信任及事前悉心指導:「阿Joe有同我哋圍讀,執我哋語氣同動作,所以演時好有信心。」

高Ling笑指顧青桐開啟了潛藏其體內的麻甩基因,並坦言昨晚播出的喊戲,是劇中數一數二難演場口:「既有仇恨又要扮堅強,內心又有種粉碎晒嘅痛。其實做嗰陣係幾度崩潰嘅,因為呢個角色唔會喺人前喊,但又始終都係人會崩潰。呢場戲係一take過,我做嘅時候都好心痛,戥個角色心痛。」高Ling又謂與青桐這個角色很有共鳴:「大家都係表面上嘻嘻哈哈,但其實內心承受緊好多嘢。」

(即時娛樂)