港姐真人騷|大熱陳聖瑜梁凱晴口才環節失準 12男藝人刁鑽問題考佳麗 (17:07)

文章日期:2021年08月19日

港姐真人騷《We Miss Hong Kong STAY-cation晉級賽》最終回相當緊湊,4組佳麗分別以英倫淑女、型格中性西裝、東方傳統旗袍及羅馬式飄逸靚裙造型展現舞藝,再接受12位男藝人刁鑽問答考驗,最後才藝表演。12名男藝人中,丁子朗及孔德賢分別以「你哋最想Foul邊個」及「邊個覺得自己好有機會冠軍」考驗佳麗,眾佳麗面露難色,但仍有勇者大膽「接招」,獲TVB副總經理(綜藝、音樂製作及節目)暨大會評審曾志偉讚「答得好好」。才藝表演方面,橙組佳麗盡顯搞笑一面,粉紅組的王嫿嫿及戴佳敏則示範一字馬,獲曾志偉點名讚賞。

昨晚(18日)播出一集,師姐莫可欣及麥美恩齊以導師身分,向佳麗教授禮儀及口才。莫可欣先叫佳麗自我介紹,大熱梁凱晴疑因緊張「失手」,莫可欣則說:「你講嘢太單調,你似喺電視介紹自己,我感受唔到你,似唸稿多啲,要多番啲高低音。」另一大熱陳聖瑜則在考驗口才環節失分,她想積極表現自己,卻跟隊友王嘉慧互搶對白,被莫可欣點評:「好多人同一時間講嘢,同埋有人搶嘢講。」

整個Staycation除了佳麗落足全力,師姐們亦投入肉緊,尤其4位慧妍雅集師姐,更貼心指導及扶持師妹,在最後衝刺決賽前夕,她們與候選佳麗真情對話,並以自身經歷勉勵師妹,朱晨麗分享自己如何面對因不懂廣東話帶來的壓力:「初頭參選唔識講廣東話,連講自己全名都口窒窒,每次面對傳媒或面對佳麗都係唔出聲,因為好怯。但唔緊要,大家會包容,當然大家亦都會笑(我),但如果可以令到大家開心咁又一日,都幾好吖。」張嘉兒則勉勵師妹們說:「決賽嗰日,媒體突然話我係黑馬,唔好畀外界label咗你係大熱,或者冇人留意,然後影響自己嘅信心,其實所有人都有機會。」

(即時娛樂)