跟陳倩揚分享素食心得 敖嘉年聞叉雞飯香似畀蟻咬 (18:18)

文章日期:2021年08月19日

由陳倩揚化身星級導師與連佳麗(Kelly)、林靜莉(Jeannie)、張嘉凝(Jace)等主持的香港開電視節目《你得我得大家得》,以喼弗為題。節目明晚(20日)播映最後一集,邀請了敖嘉年擔任嘉賓,原來敖嘉年不只是素食者,他的廚藝還很了得,期間在鏡頭前展現純熟的「炒功」。

節目中,敖嘉年分享素食心得,原來他於5、6年前加入素食行列:「5、6年前喺內地拍嘢,因為好怕食肥膩嘢,於是叫劇組烚菜、蛋同豆腐,食食吓就習慣咗,返香港之後繼續試食素,其實轉嘅過程好辛苦,因為開外景通常食叉雞飯,一打開飯盒聞到好香,自己好似畀蟻咬咁,不過慢慢過度後就OK。」

敖嘉年展現熟練廚藝,陳倩揚指對方是大廚,敖嘉年說:「爸爸做廚房,我細細個喺廚房煮嘢好鍾意拋鑊,拋到周圍都係,畀老竇鬧,不過依家無火煮食,拋唔到鑊。」敖嘉年又表示跟陳倩揚已有10年未同框演出:「嗰時同你(陳倩揚)拍節目,你啲小朋友都未出世,又未結婚;拍完個節目,你又結婚、又生仔。」

(即時娛樂)