姜濤爭贏「大姜真愛」男主角 盧瀚霆白滑腋窩搶鏡 Edan示範「佐敦道起跳」 (22:55)

文章日期:2021年08月19日

MIRROR成員姜濤、盧瀚霆(Anson Lo)和呂爵安(Edan),上次為連鎖快餐店拍攝「大姜的愛」惹熱話,適逢該快餐店的App周年慶典,再邀來3位成員拍攝續集「大姜真愛《男兒爭入樽》」,是次三子大鬥法,爭取成為籃球劇男主角,片段今晚(19日)10時首播,而廣告片導演袁劍偉也粉墨登場。

該片長逾7分鐘,3位成員在片中各出奇謀,以型取勝,Anson Lo找來「神徒」(粉絲暱稱)啦啦隊載歌載舞,他們身穿粉紅色舞衣為教主打氣,身穿運動背心的Anson Lo亦跳得投入,更被網民發現他沒有腋毛,腋窩相當白滑;接着輪到Edan出招,他在片中說:「佐敦罰球線起跳就叫勁?佐敦道起跳都仲得呀!你以為人多就mark到我?哼!我仲有一招勁到冇朋友呀!叫做『垂直的薯條』,我仲可以加無限轉體,我根本就係一條放肆嘅薯條。」

接着輪到袁劍偉發言:「其實呢,我一早想講㗎喇,男主角我已經揀咗喇。」之後播出姜濤打籃球英姿,袁劍偉續說:「我要搵嘅演員除咗眉清目秀、風流倜儻、玉樹臨風、風度翩翩、儀表堂堂、威風凜凜,仲要有本事將生命融入籃球,將籃球融入生活,再將生活融入個客嘅產品嗰度…」此時姜濤插嘴:「多咗呀導演!」袁劍偉再表示:「我嫌講得少添呀!今次主角人選,最緊要型,我已經揀咗姜濤。」

爭贏做男主角的姜濤得戚地說:「等你(Edan)操番好啲球技?定等你(Anson Lo)啦啦隊成團呀?打波同食麥記一樣,都係靠速度贏,點可以停喺到等㗎?」

(即時娛樂)