毫無違和感|呂爵安驚變「女爵安」:其實我都幾索 (12:06)

文章日期:2021年08月22日

MIRROR成員呂爵安(Edan)憑港版《大叔的愛》後人氣再急升,目前Instagram的粉絲已逾45.7萬,不過他沒有因為人氣急升而重拾偶像包袱,反而繼續搞笑,他在Ig貼了兩段將自己的樣子key落少女身上的影片,驟眼看毫無違和感,除了像極他的胞妹「小如豬」外,有網民稱他似少女版宋智孝和王祖賢,而Edan則自封做「女爵安」,更自誇「幾索」,他搞笑留言:「古語有云:如果將一個男仔個樣放落女仔到,而出到嚟都係靚話,咁嗰個人就係靚仔!Edan係咪靚仔?我用例子證明比大家睇!同大家介紹女爵安!#笑死我 #阿妹瘦咗係咪就係咁嘅樣 #其實我都真係幾索」。

不少藝人包括隊友邱士縉(Stanley)﹑李駿傑(Jereemy)也留言,Stanley以多個嘔吐表情回應,Jeremy則稱:「你唔好Po小如(Edan妹妹)出嚟啦﹗」

(即時娛樂)