一步一驚心|陳貝兒來回5000級天梯上落懸崖村 扭傷膝蓋兼撞瘀腳 (12:48)

文章日期:2021年08月22日

由陳貝兒(Janis)主持的無綫節目《無窮之路》昨(21日)晚首播,第一集主題為「懸崖村的歷史及滄桑」,Janis在社交網貼了多張照片:「來回5000級天梯。睇返節目我都唔知自己當時係點解可以上到去嘅?攝影大哥森哥同阿勛更加係攞住器材爬上去勁到不得了!不過最辛苦嘅唔係我哋,而係世世代代百幾年黎每日咁樣上上落落嘅懸崖村村民。

世界很大,有很多人用不同的方法努力勇敢地活着。最後因為扭親膝頭哥又撞親腳,多謝某色拉博同柏查有格扶住我又揹住我落山。今趟旅程讓我大開眼界、期待下個星期和你分享更多,睇下村民依家嘅生活。」

Janis之後再在facebook貼了節目沒有播出的片段:「點樣爬2556級天梯上懸崖村,係一個難題。上到去,力已盡、腳已軟。做完訪問拍晒嘢,點樣趕喺天黑前落返嚟又係另一個難題,送俾大家節目內冇播嘅上山容易落山難。」

(即時娛樂)